سفارش‌های ثبت شده در سایت شامل دو گروه هستند: ۱. کتاب‌های برند نگارنده دانش که همان روز بسته‌بندی و آماده می‌شوند. ۲. کتاب‌های سایر ناشرین که در صورت موجود بودن کتاب‌ها در انبار، سفارش در همان روز و در غیر این‌صورت ظرف دو روز کاری گردآوری و آماده خواهند شد. در‌صورتی‌که تهیه کتاب سفارش داده شده بیش از این به طول بی‌انجامد حتماً با شما تماس گرفته می‌شود تا مطابق هماهنگی با شما سفارش مسترد شده و یا زمان بیشتری برای تهیه آن اختصاص یابد.

سفارشات هر روز بین ساعت ۱۲ تا ۱۳ به واحد پست تحویل داده می‌شوند. اگر شما هنگام ثبت درخواست خود گزینه پست سفارشی را انتخاب کرده باشید از زمان تحویل بسته به واحد پستی، بین ۴ تا ۷ روز و اگر گزینه پست پیشتاز را انتخاب کرده باشید نهایتا ۲ تا ۴ روز کاری طول می‌کشد تا سفارش به دست شما برسد. هزینه ارسال نیز بر مبنای نوع پستی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود، اما این هزینه تابع تعداد اقلام سفارش و مسافت نیست. بعد از تحویل سفارش به واحد پستی، کد رهگیری مربوطه در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را در سایت رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید. شایان ذکر است با توجه به اینکه که گاهی ادارۀ پست به‌روزرسانی اطلاعات کدرهگیری را در حالت پست سفارشی با تأخیر انجام می‌دهد،ممکن است این اطلاعات دقیق نباشد. شایان ذکر است که پس از تحویل سفارش به واحد پستی، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران است، از این‌رو اگر سفارش در زمان مقرر به دستتان نرسید می‌توانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آن را جویا شوید. با توجه به اینکه کلیه بسته‌ها مشمول بیمه هستند در صورت عدم تحویل بسته اداره پست موظف است، خسارت وارده را مطابق قوانین پست به شما پرداخت کند.

در مورد کتاب‌هایی که متعلق به برند نگارنده دانش است قیمت کتاب‌ها قطعی و به روز می‌باشد. در مورد کتاب‌هایسایر ناشرین مجموعه انتشارات نگارنده دانش تمام سعی خود را دارد که قیمت‌ها به روز باشد، با این وجود به دلیل تغییرات پی در پی قیمت، ممکن است در موارد معدودی، قیمت محصول با قیمت سفارش داده شده متفاوت باشد. در این موارد از طرف فروشگاه آنلاین انتشارات نگارنده دانش با شما تماس گرفته شده و در صورت تمایل شما به پرداخت مابه‌التفاوت، سفارش ارسال و یا مسترد می‌شود.

تمامی آثار انتشارات نگارنده دانش شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌باشند. اما در مورد آثار سایر ناشران همکار که در قسمت گنجینه کتاب‌های دانشگاهی عرضه می‌شوند، بسته به تخفیفی که ناشر کتاب‌ها به ما می‌دهد، کتاب‌ها با ۱۰ درصد، ۵ درصد و یا بدون تخفیف عرضه می‌شوند.
 
 
وجه مربوط به کتاب‌هایی که تهیه آنها ممکن نبوده حتما برای شما مسترد می‌شود، اما سایر اقلام برای شما ارسال می‌شوند.
 
 
 
اگر زمان مراجعه مأمور پست در محل حاضر نباشید، مطابق قوانین اداره پست، برای بار دوم به شما مراجعه خواهند کرد. اگر باز هم حضور نداشته باشید یک رسید شامل شماره و تاریخ مراجعه در محل قرار می‌دهند که می‌توانید همراه آن به اداره پست منطقه خود مراجعه کرده و بسته را دریافت نمایید. در صورت عدم مراجعه به اداره پست در زمان مقرر، بسته برای فرستنده مرجوع خواهد شد. همچنین ممکن است در صورت نادرست بودن نشانی پستی یا کامل نبودن آن، اشتباه بودن کد پستی و یا عدم شناسایی آدرس توسط مأمور پست، بسته مرجوع شود. در این صورت از طرف فروشگاه آنلاین نگارنده دانش با شما تماس گرفته می‌شود. برای ارسال سفارش لازم است مجدد هزینه پست را واریز نمایید.
 
 
در موارد استثنائی ممکن است وجه از حساب شما کسر شود ولی پرداخت آن در سایت تأیید نشود. در حالت عادی پایانه‌های پرداخت بانک این گونه تراکنش‌ها را به صورت خودکار مسترد کرده و وجه ظرف مدت چند دقیقه تا حداکثر چند روز به حساب بانکی شما مسترد می‌گردد.اگر به هر دلیل با گذشت ۳ روز از زمان تراکنش وجه به حساب‌تان بازگردانده نشد، می توانید از طریق بانک پیگیر باشید.
 
 
انتشارات نگارنده دانش کتاب‌های خود را پشتیبانی می‌کند به این معنی که اگر کتابی مشکل چاپ داشته باشد حتما آن را برای شما تعویض خواهد کرد. اما در مورد آثار ناشران همکار، کتابفروشی آنلاین نگارنده دانش همانند دیگر کتابفروشی ها فقط کتابهای مورد نیاز مشتریان را برای آنها فراهم می‌کند و هرگونه خدمات و پشتیبانی در خصوص کتاب بر عهده ناشرکتاب می‌باشد.
 
 
در مورد آثار انتشارات نگارنده دانش فایل PDF پیشگفتار و فهرست تمامی محصولات در قسمت دانلودها در صفحه اختصاصی هر کتاب قرار گرفته است.
 
 
 
اگر کتاب خاصی مدنظر دارید که در سایت موجود نبود می‌توانید از طریق هریک از راه‌های تماسی که در قسمت تماس با ما ذکر شده‌اند، سفارش خود را مطرح کنید. مجموعه نگارنده دانش در صورت امکان آن را برای شما فراهم خواهد کرد.
 
 
 
متأسفانه ما نمی‌توانیم اطلاعات شخصی مؤلفان و مترجمان را در اختیار شما قرار دهیم اما حتما پیام‌های شما را به ایشان منتقل خواهیم کرد. به‌علاوه آدرس پست الکترونیک اکثر این بزرگواران در انتهای پیشگفتار کتاب آمده است و می‌توانید از طریق ایمیل با ایشان در تماس باشید.